sobota, 5 października 2019

Wielka Warszawska 2019

29 września w sobotę byłem na wyścigach konnych na Służewcu w Warszawie. To bardzo piękny teren nawet jak wyścigów nie ma.  Wielki, zielony, oaza spokoju w Warszawie. Dobrze, że te grunty nie należą teraz do miasta bo już by tu był developer! Wyścigi Konne należą teraz do spółki Totalizator. I bardzo dobrze. Deweloperzy już się interesowali tym terenem. 
      Wyścigi są unowocześniane, remontowane. Były zaniedbane.  Wielka Warszawska to jest najważniejsza gonitwa sezonu. Bycie na Wyścigach w tym dniu było obowiązkiem każdego Warszawiaka. Cieszę się bardzo, że ta tradycja zostaje przywracana. Jestem fanem dobrej tradycji. Powraca się też do tradycyjnych kreacji na takiej imprezie. Panowie wyłącznie w kapeluszach!
     Ale do rzeczy. Wielka Warszawska to była gonitwa siódma z kolei. Po krótkiej analizie wytypowałem konia nr 5. No i wygrał!!!!!! Tu na fotce mam zwycięski bilet. Na Wyścigach płaci się prawie zaraz po każdej gonitwie. Był też konkurs na najlepszą stylizację.
      Zainkasowałem pieniądze i dalej nie grałem. Ogólnie nie jestem ryzykantem i nałogowym graczem.  I nie popieram hazardu jakiegokolwiek. Po prostu lubię być na takiej imprezie i zagrać dla sportu za nieduże pieniądze. Na pewno łatwiej jest wygrać niż w Totolotka gdzie rządzi wyłącznie przypadek. Teraz wyścigi są po kontrolą niezliczonych kamer. Tak, żeby uchwycić jakiekolwiek wątpliwości. Jak Wam się podobają kreacje?
Pozdrawia szczęśliwy zwycięzca   Vojtek :)
KLIKAJ W FOTKI CELEM POWIĘKSZENIA



I wyścig Wielka Warszawska!!!! Wygrał koń nr 5 obstawiony przeze mnie!! :)
Do następnego razu :)

11 komentarzy:

  1. No, gratulacje wygranej. Wstyd się przyznać, ale na Wyścigach nigdy nie byłam. To znaczy wokół toru tak, ale w środku nie. Jakoś się nie złożyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavinko. Warto po prostu pójść na spacer. Atmosfera nie jest drewniana i nikt nikomu grac nie każe.To kawałek historii naszego miasta. Pozdrawiam całą zarowerowaną rodzinkę.

      Usuń
  2. Drogi Vojtku
    Zawsze piszesz o ważnych wydarzeniach w stoicy, to się chwali🤗
    Brawo dla zwycięzcy i wygranego😀
    Serdeczności zostawiam na kolejne miłe jesienne dni 🍁🌞☕😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rano zimno i czarno. Taki czas. Szykuję się do pracy. Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Cześć Vojtek.
    Bomba w górę i cwał....
    Pomnożyłeś swoje pięć złotych?
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale. Za jeden bilet 5 zł otrzymałem 120 złotych. Oczywiście Ci co zainwestowali więcej to więcej dostali. Ja hazardzistą nie jestem i poprzestałem na tym. Pozdrowienia z jesiennej Warszawy :)

      Usuń
  4. Klik dobry:)
    Gratuluję wygranej i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Wojtku.No proszę jakie tu wygrane padły ☺☺Nigdy nie byłam na takiej imprezie☺Nie wiem na co bym patrzyła ,na wystrojone paniusie☺ czy na przepiękne konie..☺☺☺No ,było na bogato ☺☺Fajnie tak oderwać się od codzienności.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oderwanie od codzienności bo nie jestem hazardzistą. Pozdrowienia.

      Usuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick