sobota, 28 kwietnia 2018

Mecz na Legii Warszawa

Wczoraj to jest 27 kwietnia byłem na meczu Legii Warszawa z Koroną Kielce. Wygrała Legia 3 do 1. Poprzedni na meczu na Legii to byłem ze 40 lat temu! :) Jak hitem były mecze Legii z Górnikiem Zabrze. W Legii grał wtedy Deyna i Gadocha.
    Teraz to wygląda zupełnie inaczej. Jest dużo bezpieczniej. Krzesełka są numerowane, bilet ma nazwisko i imię i numer pesel. Wszyscy są dokładnie rewidowani. W tym dzieci też.
      Piszę to dlatego, że kiedyś wiele osób bało się chodzić na mecze ligowe i mieli rację. Pamiętam jak z Żoliborza na Legię jechał autobus 185( teraz też jeździ) to normalni ludzie to pod czas jazdy uciekali! :) Jeździły całe pijane bandy i terroryzowały okolicę.  Jechałem takim autobusem. Teraz w utrzymaniu porządku pomaga spora ilość kamer a także drony. One docierają prawie wszędzie. Mecze są o 20.30 i kończą się po 22. Więc prawie wszystkie sklepy zamknięte gdzie można by było kupić alkohol i mało ludzi na ulicach. Nie da się rozrabiać :)
      Atmosfera na stadionie jest fantastyczna. Tego w TV nie czuć. A jeszcze jak pogoda wspaniała tak jak wczoraj to super !!! Może teraz będę częściej chodził na mecze? Ci faceci z pudełkami to zbierają pieniądze na oprawę meczów. Czyli bannery kolorowe, napisy mające różne przesłania. Oczywiście ja też dałem pieniądze. A Ci panowie na zielono to są sędziowie. Też się rozgrzewają.
     Jutro na zaproszenie mojej chrześniaczki jadę do Pomiechówka nad Wkrą. I spacer nad Wkrę będzie i Narew. I podczas spaceru porozmawiamy między innymi o sprawach rodzinnych.
Pozdrowienia dla wszystkich
KLIKAJ W FOTKI ABY POWIĘKSZYĆ


 
 
 
 

I filmik tradycyjnie. Hymn Legii !


A tu cały film na YT.  9 minut. Zapraszam

18 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Legii.
    Nie interesuję się piłką nożną, ale jak nasi przegrali znaczy słabsi byli w tej grze.
    Zdjęcia ciekawe!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takim zawodowym kibicem nie jestem. Ale od czasu do czasu mogę pójść. Tym bardziej, że teraz bezpieczniej. W pierwszym meczu w tym sezonie Korona wygrała z Legią. Ostatnio Legia gra nierówno. Mają nowego trenera.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Witaj Vojtek.
    Fajnie, że jesteś i mam nadzieje, ze pozostaniesz.
    Jak wiesz, to nie jestem kibicem piłkarskim.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Michale ja kibicem zawodowym i fanatykiem nie jestem. Jestem kibicem-amatorem:) I lubię wiedzieć co się dzieje na mieście, gdzie i jak to wygląda. Po prostu ciekawość. Hej

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę ,że teraz na mecz można jeździć spokojnie :-))
    Dbają o porządek :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest inaczej niż kiedyś. Sam to właśnie sprawdziłem.

      Usuń
  5. Witaj Vojtku!
    Mecze, to domena moich Synów, czasem zerkam, gdy oni patrzą.
    Jestem z Kielecczyzny, ale nie kibicuję nikomu.
    Pozdrawiam najserdeczniej:)
    Zapraszam na mojego bloga, bo masz zaległości w czytaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Akurat Korona Kielce przegrała. Ale na początku sezonu ligowego to Legia przegrała z Koroną.
      Pozdrowienia z Warszawy. Jestem tu i nie podążyłem za stadem. Wyjadę jak wszyscy wrócą. Pozdrowienia

      Usuń
  6. Witaj Wojtku, zapewne oglądanie takich meczy jest fajnym przeżyciem. Dokumentacja fotograficzna jak zwykle pięknie oddaje całe wydarzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oglądania jak się tam w środku jest to przeżycie fantastyczne. Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)!

      Usuń
  7. Na taki mecz bez rozrób może bym i poszła 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie? Jak jest bezpiecznie. Można w czasie meczu też wychodzić, zjeść, napić się. Dziś jest na Stadionie Narodowym mecz o Puchar Polski. I Legia gra z Arką Gdynia. Nie wiem czy pójdę, bo pracodawca się buntuje. Za bardzo się rozbrykałem.

      Usuń
  8. Witamy zpowrotem wsrod aktywnych blogerow.
    Ja pamiętam czasy , kiedy ojcem i jego kolegami chodziłam na mecze piłkarzy " Czarnych" w Radomiu. To były czasy kiedy była znana piosenka 3 kolegów z boiska.😉
    Boiska już dawno nie ma , w tym miejscu jest galeria , sekcji piłkarskiej też nie ma , stała się jedno sekcja siatkarska . Nawet jakiś czas byli i w 1 lidze krajowej.
    Wtedy w tamtych dawnych czasach były pełne trybuny zapewnione rodzinami , również z dziećmi w wózkach. ☺
    Tamte czasy jednak już nie wrócą . Teraz są zbyt duże pieniądze , a za tym i prochy tj.drugi rozprowadzanie, mafia itd... 😈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te czasy nie wrócą. Dobrze opisałaś to co było. Mam takie samo zdanie lub podobne. Teraz sport to głównie przemysł dochodowy. Jest podporządkowany potężnym pieniądzom. A dziś w Warszawie Finał Pucharu Polski. Ale być nie mogę. Praca. Pozdrawiam serdecznie na sportowo bez wielkiego kapitału :)

      Usuń
  9. Zawsze jesteś tam, gdzie się coś dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba umrę tam gdzie coś będzie się działo :)
      Pozdrowienia dla Tytanki Rowerowej i bardzo ciekawej osoby.

      Usuń
  10. Jak to dobrze, ze wrociles. Kiedys z tata chodziliśmy na mecze Ruchu Chorzow, a potem na kawe do cioci - zawsze pytala kto wygral, bo ile bramek padlo wiedziała. Wtedy chodzilo się na mecze z cala rodzina, ot, wspomnienia, serdecznie pozdrawiam Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wróciłem. Możliwe, że teraz też będzie można chodzić z całymi rodzinami. Chciałbym. Jutro dam nowy post. Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

      Usuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick