niedziela, 10 września 2017

Jestem w Szczyrku

Jestem w Szczyrku. Jak długo tu będę to nie wiem. Albowiem mało siebie znam. I już chyba nie poznam :)
      W Szczyrku ostatnio byłem w czasach licealnych na wakacjach z  moimi rodzicami i siostrami i naszym bokserkiem Redem. Chodziliśmy po górach mniejszych i większych. 
       Tu się żyje z turystów. Dawniej strzygło się owce i barany a dziś turystów. Najwięcej ich jest z niedalekiego okręgu katowickiego dlatego słychać śląską gwarę. I chyba turystów jest więcej zimą niż latem. Jest sporo wyciągów narciarskich  i oczywiście skocznia narciarska. Po Zakopanem to chyba druga zimowa stolica Polski? 
       Dziś wybieram się wyciągiem krzesełkowym na Skrzyczne. Nowym po remoncie. Wczoraj udostępniono turystom.
Pozdrowienia beskidzkie
Vojtek
KLIKAJ W FOTKI CELEM POWIĘKSZENIA








Filmik zwyczajowo.

Do zobaczenia nie wiem gdzie? :)
Vojtek


26 komentarzy:

  1. W szczyrk , to chyba nasi sportowcy, kadra ma ,czy miała obozy kondycyjne.
    No to Ty możesz być przewodnikiem po Polsce.
    Wydrukuj swój blog jako książkę pt. Podróże blogera i różne ciekawostki po Polsce i nie tylko.
    Jula


    grafomanka.bloog.pl
    W moim magicznym domku ;)��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj jest Ośrodek Przygotowań Olimpijskich. Myślałem o książce owszem ale do tego jeszcze nie dojrzałem. Pozdrowienia ze Szczyrku. Dodałem więcej fotek i film bo byłem dziś na Skrzyczne.
      Pozdrawiam serdecznie
      Vojtek

      Usuń
  2. Fajne masz...
    Rzadko bywam w górach, oj rzadko, chociaż są piękne , ale daleko do nich...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na razie fajnie jest. I trochę ciszej bo młodzież w szkole. Są natomiast rodzice z małymi dziećmi. Post uzupełniłem o dzisiejszą wycieczkę na Skrzyczne. Jest i filmik. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Szczyrk jest piękny i rzeczywiście po Zakopanem to druga stolica narciarska. Pamiętam, że znajomi i narciarze w rodzinie, którzy byli miłośnikami szusowania woleli Szczyrk niż inne miejscowości. Coś w tym jest.Całe młode lata chodziliśmy z mężem po górach, wydeptywaliśmy ulubione szlaki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś Jolu byłem na Skrzycznem . Uzupełniłem post. Tu kiedyś w latach szalonych 70 tych byliśmy z rodzicami. Teraz pogoda dopisuje. Serdecznie pozdrawiam
      Vojtek

      Usuń
  4. Lepszy Szczyrk, niż polityka.
    Pozdrawiam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od polityki się nie ucieknie. Ale trzeba nie przesadzać. Dziś byłem na Skrzycznem. Post uzupełniłem. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cześć Wojtku, nigdy nie byłem w Szczyrku, ale może kiedyś pojadę :) Początkiem sierpnia byłem nad morzem w Lubiatowie. Muszę powiedzieć, że jak na polskie warunki, pogoda dopisała. Nawet trzy razy udało mi się wykąpać :) Jak nigdy! Pozdrawiam Wojtka z Wielkopolski Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w Bałtyku się kąpałeś to już ODNIOSŁEŚ SUKCES!!! :) Bałtyk jest piękny ale zimny. Cieszę się, że z domu ruszyłeś.
      Pozdrawiam Ciebie serdecznire
      Vojtek

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma coś czego inny nie ma. I odwrotnie. Pozdrowienia dla Lavinki :)

      Usuń
  7. Ależ dawno temu tam byłam! I od dawna nie jadłam prawdziwego oscypka ;) a uwielbiam!
    Widzę, że złapałeś bakcyla podróżnego ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Vojtku!
    Miło Cię czytać i oglądać Twoją foto-relację:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Vojtku:))) Chyba się wszyscy stęskniliśmy za Twoimi reportażami, cieszę się, że wróciłeś:) Chociaż u mnie też przerwa..
    Byłam na Skrzycznem kiedyś - wyszłam na nogach - lubię góry:) Serdecznie pozdrawiam z mokrej Szkocji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłem ale w latach 70 tych z rodziną. Jechałem do góry kolejką głównie, żeby ją pokazać. Wracałem na nogach. Kolejka jest po wieloletnim remoncie.
      Pozdrowienia z Beskidu Śląskiego.

      Usuń
  10. Bardzo miło wspominam Szczyrk i chętnie odwiedziłabym go po raz kolejny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu jestem drugi raz. Pierwszy raz to z rodzicami w czasach moich licealnych. Pozdrowienia
      Wojtek

      Usuń
  11. Ciekawie pokazałeś Szczyrk, nigdy tam nie byłam i szczerze napiszę, że zostałam zachęcona zdjęciami.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia.
      Szczyrk po Zakopanem to chyba druga zimowa stolica Polski?

      Usuń
  12. Wywolales wspomnienia- slaskie dzieci wywozono w góry, by nawdychaly się swiezego powietrza po 10 miesiącach spędzonych na terenie kopalni/jak ja/Brenna. Szczyrk, Gorki, Milowka itd. 49 lat temu pojechałam do szczyrku w podróż poslubna, bo mój gorol nigdy tam nie był. A teraz podobno Szczyrk zabetonowany. Witam i ciesze się Twoim tekstem po tak długiej nieobecności, pozdrawiam Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję. No trochę Szczyrk jest zabetonowany to fakt. Teraz turystyka to przemysł. W TV widziałem program jak Kraków się betonuje przy samych zabytkach. Nic na to nie mogę poradzić. Pieniądze mają straszną moc. Też moc niszczącą. Jutro się może przejdę na Klmczok. Byłem tu z rodziną w latach 70 tych. Nowy post dam może jutro?
    Pozdrawiam serdecznie Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłeś, byłeś, a gdzie teraz jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick