sobota, 6 sierpnia 2022

Moje Greckie Wakacje

W pierwszej połowie lipca byłem na objazdowej wycieczce po Grecji. Najważniejsze miejscowości i miejsca. Jak było? Fantastycznie! Nawet nie wiem od czego zacząć. Najbardziej podobay i siue miejsca związane z morzem. Morze po prostu kocham. Promy, statki, miasta portowe. Bardzo chciałem zobaczyc Kanał Koryncki i zobaczyłem. Bardzo chciałem zobaczyć Akropol i zobaczyłem. Najpiękniejsze wydają sie być wyspy Zakhyntos I Kefalionia. I ogólnie Grecja jest bardziej dzika niż Chorwacja. Na Zakhyntos był w hotelu fantastyczny basen kaoielowy. Większość z nas zamiast nad morze kąpała się w basenie :) Na końcu wycieczki byliśmy w Macedonii Połnocnej. Przejaz przez Serbię i dokładna kontrola dokumentów. W Macedonii Północnej rejs łodzą przez wązwóz Matka. Gdzie byliśmy jest na pierwszej fotce. Jeszcze raz powtarzam. Wycieczka bardzo mi sie odobała!!! I już planuję następną.
To na razie wszystko. Fotki jeszcze uzupełnię. Jest też filmi na YT. Po prawej stronie na blogu jest kontakt do mojego kanału na YT. Ahoj przygodo następnym razem ! :)

10 komentarzy:

  1. Grecja to mój konik, chciałabym tam wrócić, ale jeszcze nie w tym roku. Z wielką przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super!!!.. Ja tez realizuje swoje marzenia podróżnicze na miare swoich możliwosci. Tych finansowych i towarzyskich. Po Polsce , jak i za granica. W tym roku byłam w maju w Istanbule i jestem zachwycona.. Teraz we wrześniu klasyczna przełajowa , autobusem po Włoszech.. Program piekny , mam nadzieje , ze moje oczekiwania w zderzeniu z realem mnie nie zawioda. Mysle , bo mam sporo zdjec i filmów w google , ze tez pokaże i swoje zagraniczne wycieczki , tak dla wlasnych wspomnien i byc moze dla innych , moze beda inspiracja podóżnicza. Grecje mam w planach , i wiele , wiele innych ciekawych zakatków .
    Teraz jestem na e.eryturze i mam czas na realizacje swoich marzen i to robue !!!.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za wizytę u mnie. Ktoś kiedyś powiedział że "jak podróżujesz to jakbyś dwa razy żył" Dużo w tym prawdy :) Więcej napisze u Ciebie.

      Usuń
  3. Witaj Vojtku, po przerwie dłużej!
    Nie byłam w Grecji, tym bardziej obejrzałam Twoją foto-relację😀
    Jesteś aktywny, podróżujesz-tak trzymać!
    Zdrówka życzę, pozdrowienia serdeczne przesyłam🌞😊


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byłem tu i tam przed Grecją ale tu nie pisałem. Po prawej strony u góry są fotki z Grecji. Dalej wstawiam. Będzie ich około 130. Teraz się zajmę swoim zdrowiem bo zacząłem mieć kłopoty. Filmy z Grecji są na mojej stronie YT. Dobrzec tam można też po prawej stronie gdzie jest mój kanał na YT. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Siemanko Vojtek.
    Nareszcie ruszyłeś swoje cztery litery, co mnie bardzo rajcuje.
    Nie byłem w Grecji i dlatego z zaciekawieniem zgłębiłem się w tajniki twojej wędrówki.
    Powiem krótko. Tak trzymać!
    A tak na mrginesie, też mógłbyć do mnie nieraz zawitać.
    Pozdrawian i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale. Ja byłem tu i tam przed Grecją ale nie pisałem. Nie mam tak dużo czasu bo normalnie pracuję. Poza tym jestem w mediach społecznościowych to tam piszę. Fotki z Grecji są po prawej stronie i cały czas wstawiam. Filmy z Grecji są na moim kanale YT. Tez pop prawej stronie tylko niżej. Mam też dalsze plany ale zdrowie zaszwankowal to wziąłem się za badania. Zaraz do Ciebie wpadnę po starej znajomości. Najważniejsze że żyjemy :)

      Usuń
  5. Drogi Vojtku!
    Wszystkiego dobrego na nowy 2023r. życzę, obyśmy byli zdrowi i szczęśliwi💚🍀🤗🌹🥂

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick