niedziela, 6 grudnia 2020

Marsz Niepodległości Warszawa 2020

 11 listopada jak co roku odbył się Marsz Niepodległości. Ale inaczej niż zwykle. Z powodu pandemii i innych okoliczności. Te inne okoliczności to to że Prezydent Trzaskowski nie pozwolił na zorganizowanie tego marszu. Tłumaczył to pandemią. Ale "strajk kobiet" a raczej marsz odbył się mimo pandemii ! Według prawa wszystkie manifestacje są nielegalne. Właśnie z powodu pandemii. Jednak się odbywają co chwila. I nie tylko w Warszawie. Organizatorzy Marszu Niepodległości zaproponowali zamiast marszu to przejazd autami przez Warszawę.  Też za dobrze to nie wyszło bo policja jedne auta wpuszczała a drugie nie. Kolega chciał byśmy pojechali autem ale ja właśnie jemu powiedziałem że mogą nas nie wpuścić. Więc poszedłem pieszo jak zwykle. Ale nikogo do tego nie namawiałem.  Wyszedł Marsz Pieszy i Samochodowy. Jak zwykle poszedłem sam. I oczywiście spotkałem znajomych z Internetu, FB itp. Zabezpieczyłem się solidnie maseczką i miałem przy sobie płyn do dezynfekcji.  I ciekawostka. Jedni specjaliści telewizyjni mówili że na demonstracjach można się zarazić a drudzy że nie. I komu tu wierzyć? Piszę tak żeby z tego nie wyszedł post polityczny. Poniżej są fotki z tego przejazdu i marszu.        Burdy i walki z policją też są pokazane bo były. Nie zaraziłem się i do pracy nadal chodzę. I dostałem podwyżkę :) Ale tu jeszcze raz podkreślę. NOSIMY MASECZKI I ZACHOWUJEMY DYSTANS! I jednak lepiej nie wchodzić w skupiska ludzi.

Pozdrawiam wśród zdrowych i żywych :) Film z tego wydarzenie jest na samym końcu.








I tu film z tego wydarzenia. Zapraszam do obejrzenia ! :)

A tu przegląd wszystkich fotek na YT.






6 komentarzy:

  1. W tym czasie unikam skupisk ludzi. Zresztą nie ubyło mi wcale od tego, że opuściłam jakieś wydarzenie społeczne. Po prostu uważam, że w ten sposób jeszcze długo Polska z tej pandemii nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ale jednak w Polsce jest lepsza sytuacja pandemiczna niż na przykład we Francji, Włoszech czy USA. Od wtorku zaczynają się szczepienia w Wielkiej Brytanii. To już chyba światełko w tunelu? Oby!!!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Witaj Vojtek.
    Jesteś mistrzem obiektywu i zmysł reportera, który pokazuje wszystko w pięknych barwach. Niestety rzeczyswistość nie była tak słodka. Sama idea marszu jest fajna, ale w wykonaniu nazioli, kiboli i narodowców nie jest ju taka radosna. A szkoda.
    Maseczki trzeba nosić, choć na powietrzu i w otwartej przestrzeni trudniej się zarazić. W końcu dbamy o własne zdrowie. No nie.
    Dobrze, że się nie zaplątałeś w kibolską awanturę z policją, bo by co buty odstrzelili.
    Pozdrawiam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale. Można się tylko pocieszyć że dużo większe zadamy i straty są po cyklicznych zamieszkach w Paryżu. Co oczywiście nie znaczy że popieram to co było na Marszu Niepodległości. Jest bardzo nerwowy czas też z powodu pandemii. Myślę ze szczepienia przybliża nas do zwycięstwa nad pandemią. Wszystkie chyba państwa na świecie ponoszą z tego powodu straty ekonomiczne. I oczywiście choroby i śmierć. To jest to czego nikt na świecie nie przewidział. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Vojtku!
    Prawdziwy patriota z Ciebie 😉
    Serdeczności zostawiam, zdrówka życząc😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Najważniejsze że zdrowy jestem ! :) No i że nikogo nie zaraziłem. Jest światełko w tunelu bo już się ludzie szczepią. Zaczęli Anglicy. Pozdrawiam.

      Usuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick