środa, 7 października 2020

Spotkanie

 W sierpniu 2020 spotkałem się w Warszawie z z kolegą Zygmuntem. Zygmunt to kolega z wczesnej młodości z Żoliborza. Pod koniec lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku wyjechał do Niemiec i do dzisiaj tam jest. Całe życie zawodowe przepracował w koncernie Volkswagena w tym ostatnie 10 na stanowisku kierowniczym. W zeszłym roku też się z Zygmuntem spotkałem. Tym razem był z żoną. Zygmunt to kopalnia wiedzy praktycznej o Niemczech i Niemcach. Trochę się nam zniemczył ale w pozytywnym sensie tego słowa :)  Jest solidny, pewny i rzetelny. Wypytuje mnie dokładnie o sprawy polskie. Gdzie ludzie pracują, ile zarabiają jak mieszkają. Zygmunt kupił apartament w Pobierowie nad Bałtykiem. Teraz rozgląda się za mieszkaniem w Warszawie. Oczywiście na Żoliborzu. Co robi z żoną Jola na emeryturze? Nie  pracuje tak jak ja. Zwiedza świat z żoną. To ich hobby. Teraz pandemia to przerwała. Jeszcze nie wie czy na stałe tu wróci ale jak na razie takie ma plany. Bywa też w Szczecinie bo tam mieszka mama Joli Jego żony. Ale powiedział mi że Szczecin się Jemu nie podoba i nigdy by nie chciał tam mieszkać.  Ten zegarek Rolex Zygmunt dostał o dyrekcji Volkswagena z okazji przejścia na emeryturę. Przed pandemią Zygmunt z Jolą zwiedzali Indonezję.

 Spotkałem się też z jedną osobą  najważniejszą w moim życiu dorosłym ale nie życzyła sobie żebym o tym pisał i pokazywał fotek. Pandemia przyśpiesza. Chodzimy w maseczkach! Obyśmy wszyscy nie zachorowali!!! I tego dziś życzę czytelnikom mojego bloga.










16 komentarzy:

  1. Nawet kilka lat wystarczy aby przesiąknąć krajem, w którym się człek zasymilował aby móc normalnie żyć. Byle nikomu przez to nie uderzała woda sodowa do głowy. :)
    Pandemia męczy mnie psychicznie, mam dość tych maseczek teraz, a co dopiero od soboty. Ledwo otworzyłam sezon biegowy, a już go muszę skończyć, bo jak wiesz, nie da się uprawiać sporty z zasłoniętą buzią.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zygmuntowi woda do głowy nie uderzyła. Lubię Go słuchać. I zawsze mam dużo pytań. Jest bardzo swobodny. Ma być tu na Boże Narodzenie. A mi tak powiedział : "Vojtek cenię Ciebie za to że jak dzwonię do Ciebie to mimo że ty pracujesz masz zawsze czas dla nas. Jak zadzwoniłem do innych kolegów to najczęściej miałem odpowiedź "a co chcesz?" Ja teraz podjąłem jeszcze drugą prace na część etatu. Bo nie mogę w domu usiedzieć. A pieniążki na letnie wypady się przydadzą no i kontakt z ludźmi jest. I u nas pandemia atakuje. Staram się być ostrożny. O soboty obowiązują maseczki w całym kraju na zewnątrz też.

      Usuń
  2. Cześć Vojtek.
    Fajnie tak sobie spotkać kumpla po latach i sobie z nim porozmawiać i powspominać.
    Dziwnie się układa nasze życie i nasze losy.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano dziwnie. Mam dużo znajomych za granicą i rodziny też. Jeden kolega jak osiągnie wiek emerytalny to do Polski wraca. Ci z rodziny to na razie o tym nie myślą. Ten przyjaciel co jest w USA to też chce wrócić jak przejdzie na emeryturę. Moja kuzynka Ola z USA chce wrócić ale na razie nie może. Miałem się Ją w Polsce opiekować. Ma 80 lat. Itp, itd. Wszystko pomieszał ten wirus którego nikt a nikt się na wiecie nie przewidział. Nawet najtęższe umysły w tym i ja :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wojtek cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze.Pamietaj przyjaciel, to nie ten co będzie ci slodzil i przytakiwal.Pozdrowienia dla O.Fajne zdjęcie. Bądź zdrowy kolego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, masz rację. Jest takie powiedzenie. "Chroń mnie Panie Boże od przyjaciół bo z wrogami sam sobie poradzę"

      Usuń
  5. Klik dobry:)
    Ludzie nabierają cechy społeczności, w której żyją przez lata i zmieniają się. Znam dwie emerytki, które powróciły na stare lata do Polski. Jedna z Niemiec, druga z Hiszpanii. Są nie do poznania i często odbierane przez stare koleżanki, jak kosmitki.
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jesteśmy zdrowi i bardzo uważamy! Oby ta pandemia wygasła jak najszybciej ! :)

      Usuń
    2. Oby! Ja także bardzo uważam. Oby inni uważali także na nas.
      Serdeczności.

      Usuń
    3. Najlepszego i najzdrowszego! :)

      Usuń
  6. Pozdrawiam Cię Vojtku najserdeczniej i zdrówka życzę nieustająco🙂
    Takie spotkania, zwłaszcza w trudnym teraz czasie są bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak ja też lubię takie spotkania. Inicjatywa wyszła od Zygmunta. W zeszłym roku się spotkaliśmy ale bez jego żony. Niedawno spotkałem się z drugim kolegą z podwórka z Wiednia i też z żoną wpadł. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Vojtku takie spotkania są niesamowite. Mi brakuje też tych co są daleko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się niedawno spotkałem z kolegą z Wiednia i Jego żoną.

      Usuń
  8. Watch some viral memes, trending YouTube videos, some trending topics in India and also some latest indian news. trending news in hindi

    OdpowiedzUsuń
  9. Find out the best motivational quotes, inspirational thought, funny , sad, attitude quotes and status in hindi. inspirational quotes in hindi

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick