sobota, 8 sierpnia 2020

Pomiechówek i Twierdza Modlin.

25 lipca tego roku odwiedziłem córkę mojego nieżyjące go przyjaciela w Pomiechówku nad Wkrą niedaleko Warszawy. Malownicza miejscowość. Blisko z niej do Wkry i Narwi.       Martyna z Przemkiem mieszkają tu od kilku lat. Kupili dom z ogrodem. 28 sierpnia ma się odbyć Ich ślub i wesele. Jestem zaproszony i mam tam fotografować. Martynę znam od czasu Jej urodzenia. Wpadałem do mieszkania Jej rodziców. I też zabierałem na różne wycieczki nawet na wędkowanie. Wszystko to dobrze pamięta. Omówiliśmy sprawy weselno ślubne. Po czym pojechaliśmy zwiedzić Twierdzę Modlin. Byłem tu pierwszy raz. Fantastyczne miejsce gdzie    Narew wpada do Wisły! To  Twierdza z czasów rosyjskiego zaboru. I tu potem było Wojsko Polskie. Teraz się to zwiedza. Z wieży na twierdzy dokładnie widać jak Narew wpada do Wisły.      Wisła to ta z mętną wodą, żółtawą. I nie jest to brud. Wisłę zasilają górskie rzeki i jak tam woda przybiera to Wisła tak wygląda. Naprawdę jest spor czyściejsza niż za komuny. Następnie pojechaliśmy sobie zjeść obiad do knajpy nad Zalewem Zegrzyńskim naszym warszawskim morzem. Menu to fileciki z miejscowego okonia smażone na głębokim oleju. Bardzo smaczne ale nie za tanie. Knajpy nadrabiają zaległości z powodu postoju przez koronawirusa.  Ale co tam. Nie jem tu codziennie obiadów :) Fotki z Twierdzy Modlin., znad Wkry, z hotelu w Modlinie i na końcu próbka tortu weselnego. Mieliśmy ustalić jakie smaki najlepsze.














Filmu przesłać nie mogłem. Denerwuje mnie ten nowy interfejs!


12 komentarzy:

  1. Witaj Vojtek.
    Kopę lat. Nareszcie zawitałeś z weselnym marszem.
    Podobają mi się zdjęcia z moich klimatów, czyli rzeka, dawna architektura, twierdza, dawne samochody Star 66, jeśli się nie mylę, etc.
    Jedzonko super, ale nie dla mnie w takie upały.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał
    PS. A na rybki ręcznik i mydło uszykowałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michale. Ja przestałem wędkować. Nawet nie wiem dlaczego? Tak to Star 66. Szkoda że nie produkują oczywiście wersji ulepszonych. Twierdzę raz jeszcze obejrzę sam bo znajomi za bardzo się śpieszyli. Od 17 sierpnia mam urlop. Będę buszowal po Trójmieście i okolicy. Zrezygnowałem z wycieczki do Chorwacji. Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No to Vojtek życze miłego urlopu i zasłużonego wypoczymku.
      Też buszowałem kiedyś po trójmieście i było całkiem, całkiem.
      Chorwację można sobie odpuścić, jest przereklamowana.
      Pozdrawiam.
      Michał

      Usuń
  2. Wkra to fajna rzeka na kajaki, płynąłeś? Ja się wybieram i wybieram i mi się nie udaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzeka fajna. Kiedyś tu wędkowałem z kolega z podwórka. Nie byliśmy na kajakach bo znajomi się śpieszyli. Jest to dobra rzeczka dla rodzin z dziećmi. I prosty dojazd z Warszawy. Trochę dalej mostu już jest pusto. Twierdzę raz jeszcze obejrzę na spokojnie. Nie wiesz jak wrócić do starej wersji blogspota?

      Usuń
  3. Rzeki się mieszają, te górskie przynoszą sporo brudu po deszczach, ale to zawsze mija po jakimś czasie i znów robi się czysto.
    Fajny samochód, można by się w nim nieźle urządzić i mieszkać. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz 100 % racji to jest brud biologiczny. Wisłę zasilają rzeki górskie. Jeśli w górach pada to Wisła tak jakiś czas wygląda. Tak te Stary 66 były super. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Zasypałeś nas mnóstwem informacji. Z chęcią przeczytałam, co dzieje się w Twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim życiu to się dzieje że jestem na urlopie w Gdańsku zamiast zwiedzać Chorwację. Z powodu korona wirusa. Dziś w Sopocie Płynąłem tym żaglowym katamaranem dwukadłubowym, Fantastyczna przygoda! Wiatr we włosach i w żaglach plus piękne słońce. Na filmach wygląda to jeszcze lepiej. Ahoj przygodo!

      Usuń
  5. Klik dobry:)
    Ogrom zdjęć i informacji, jak zwykle. Szkoda tylko, że tak rzadko.

    Ten nowy interfejs nazwałam INTERSZAJSEM.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie wiem jak z tego szajsu uciec. W moim życiu to się dzieje że jestem na urlopie w Gdańsku zamiast zwiedzać Chorwację. Z powodu korona wirusa. Dziś w Sopocie Płynąłem tym żaglowym katamaranem dwukadłubowym, Fantastyczna przygoda! Wiatr we włosach i w żaglach plus piękne słońce. Na filmach wygląda to jeszcze lepiej. Ahoj przygodo!

      Usuń
    2. Ja w tym roku nigdzie nie byłam. Mam nadzieję, że w przyszłym będą normalne wakacje.

      Usuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick