czwartek, 1 sierpnia 2019

Chorwacja spóźniona miłość 2

Chorwacja to nie tylko wybrzeże Adriatyku, szum morza, gołe tyłeczki ale i dużo bardzo zieleni, góry większe i mniejsze, jeziora, wodospady.
      Płynęliśmy przełomem rzeki Cetiny. Oczywiście krystalicznie czysta woda, dużo ryb i piękne widoki dookoła. I pogoda super! Po prostu wzrok odpoczywał na sam widok "pieknych okoliczności przyrody"
KLIKAJ NA FOTKI BY JE POWIĘKSZYĆ.

I filmik proszę


I wizyta w Parku Narodowym Plitwickich Jezior. Fantastyczna kraina! Jeziora i wodospady i góry w jednym miejscu! Czuć fantastyczne powietrze. 
      Są też ostrzeżenia o niedźwiedziach więc jest zwierzyna. Jeziora i potoki pełne ryb. Nie ma się co rozpisywać to trzeba zobaczyć i poczuć.


Filmik

I film na YT. Zapraszam! 

Żegnam i zapraszam jeszcze na ostatni , trzeci odcinek o podróży po Chorwacji :) Za jakieś dwa tygodnie.
Vojtek

19 komentarzy:

  1. Witaj Vojtku
    Nie próżnujesz, ale pięknie zwiedzasz i wypoczywasz sobie:)
    Nie byłam, nie planuję wyjazdu do Chorwacji. Tym bardziej chętnie, choć tylko wirtualnie, pospacerowałam tam z Tobą:)
    Cudne miejsca i widoki, jak z bajki:)
    Serdeczności przesyłam dla Cię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i ja. A ja planuję ale jak mi zdrowie pozwoli :) Bądź zdrowa.

      Usuń
  2. Klik dobry:)
    Masz rację, nie wszystko da się opisać słowami. Trzeba poczuć i zobaczyć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Bo co do szczegółów to teraz Wujek Google :)
      Pozdrowienia warszawskie póki co.

      Usuń
  3. Witaj Vojtek.
    Lubię twoje podróże, te małe i te duże.
    Lubię kobiece tyłeczki, ale to już z innej beczki.
    W Chorwacji jest miło, byle tylko kun starczyło.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuny są tam ważniejsze od widoczków :) Ale za pomocą polskiej karty bankowej łatwo jest zapłacić kunami.
      Pozdrowienia póki co mazowieckie!

      Usuń
  4. Piękna podróż, pogoda dopisała. Dzięki Tobie zwiedzę trochę świata :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest co zwiedzać. Do Chorwacji chcę wybrać się na dłużej. I teraz wiem konkretnie gdzie :)
      Pozdrowienia zaś mazowieckie :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia, ciekawa relacja. Serdeczne dzięki. Pozdrawiam ciepło.😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Vojtku. Pamiętam jeszcze te czasy jak na Wirtualnej pisałeś. Oj to były magiczne czasy. Nie umiałam Ciebie dłuuugo znaleźć, bo po prostu zapomniałam jaką nazwę bloga miałeś. Przypomniało się mi wczoraj wieczorem i jestem :)

    Miło, ze piszesz dalej i kontynuujesz bloga.
    Co do Chorwacji - nie byłam, ale rodzice byli dwa razy i szczerze, takich rejonów pięknych mi nie pokazali na zdjęciach.
    Pozdrawiam z mężem serdecznie :)

    https://edi-i-marco-voyagerr.blogspot.com/ - zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałem zrezygnować z blogowania ale pare osób prosiło żebym pisał. Tak dawniej było fajniej :) Byłem trzy razy na Blog Forum Gdańsk i tam poznałem fantastycznych ludzi. Zaraz do Ciebie wpadnę. Pozdrowienia

      Usuń
    2. Dziękujemy za komentarz na naszym drugi: puzzlowym blogu :)
      Pozdrawiamy ciepło.

      Usuń
  7. Faktycznie , fantastycznej tam jest. Po prostu Raj na Ziemi.
    Pozdrawiam i czekam na kolejna część. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak raj na Ziemi. Wcześniej nie byłem bo myślałem, że Chorwacja naprawdę nie jest taka piekna, że to w dużej części może snobizm itp, itd.Pozdrowienia :)

      Usuń
  8. Cudna Chorwacja ,nic dziwnego,że się w niej Vojtku zakochałeś.
    Ja to już chyba bez serca niedługo zostane bo gdzie nie pojade ,to zostawię jego kawałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślałem, że Chorwacja jest przereklamowana i, że to tylko moda być tam. Dlatego wcześniej nie byłem. na pewno raz jeszcze co najmniej pojadę.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cos wspaniałego Wojtku. Można się zakochać w uroku tego kraju. Ten Park Narodowy jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick