niedziela, 3 grudnia 2017

List ze Szczyrku nr 8. Prawdziwa zima.

Jestem tu już ponad trzy miesiące. Na razie bardzo zadowolony. Im później wrócę do Warszawy to tym bardziej się ucieszę :)! 
      Ale kiedy wrócę to nie wiem i dobrze mi z tym.
Przedstawiam apartament nr 1. Bardzo obszerny. Piękny widok na skocznię narciarską. Dwie sypialnie, pokój dziecięcy, panel kuchenny a w nim lodówka, płyta indukcyjna do gotowania, zmywarka do naczyń, komplet sztuców, naczyń itp. Telewizja satelitarna, sauna, narciarnia z suszarkami do butów narciarskich, miejsce zabawa dla dzieci.
      Towarzysz Pierwszy Sekretarz Władysław Gomułka by powiedział "wyuzdany amerykański konsumpcjonizm" :)
Ale co tam. Znam gorsze plagi.
Zima prawdziwa, górska jest u nas aktualnie. Sąsiedzi mnie ostrzegli, że śniegu może być i cztery razy tyle! No i fajno. Od tego jest zima.
      Chciałem się wymądrzyć na różne sprawy ale dam spokój. Czekam aż syn przyśle mi ubranie zimowe bo mam letnie. Przyjechałem tu 26 sierpnia.
Pozdrowienia z emigracji wewnętrznej.
Vojtek
KLIKAJ W FOTKI, ŻEBY POWIĘKSZYĆ

zima w Szczyrku



I filmik zwyczajowo. Skocznia narciarska Skalite w Szczyrku


28 komentarzy:

  1. O, jestem pierwsza :))
    W górach zima jest zawsze piękna i łagodniejsza niż w mieście : Piękne zdjęcia tej zimy zrobiłeś, bardzo mi się podoba ta zima zatrzymana w kadrze.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pięknie jest przynajmniej teraz. Sąsiad mnie ostrzegł, że śniegu bywa i cztery razy tyle. "Pożywiom, uwidzim" :)

      Usuń
    2. Tak w górach śniegu jest ci dostatek :)

      Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia, przyszłam złożyć Ci życzenia. Na te świąteczne dni i po, przez cały następny rok, życzę Tobie i najbliższym dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności.

      Buźka.

      Usuń
  2. Macie porządną fajną zimę , a u nas plucha i deszcz.
    Jak ja wam zazdroszczę, fajne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jest sympatycznie. Zawsze to nowe doświadczenia w życiu.
      Pozdrowienia

      Usuń
  3. Jak bajkowo! Masz rację, że zima od tego jest ;) U nas zimnica, wieje a słońce o nas zapomniałe na dobre. Na ulicach widać zasypane śniegiem samochody, choć w mieście go brak. W górach sypie od kilku dni, narciarze się cieszą :))
    Apartament masz wspaniały! To okno z widokiem na góry zwyczajnie mnie urzekło! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Szczyrku ruszyły bezpłatne autobusy dla turystów i narciarzy. I bardzo dobrze. Dziś widziałem pierwszych narciarzy i ludzi zjeżdżających na różnych przedmiotach sankopodobnych. Zobaczymy co dalej będzie. Pozdrowienia zimowe.

      Usuń
  4. Witaj Vojtek.
    Nie ma to jak zima w górach. U mnie deczko posypało i stopniało. Lubię zimy, ale niezbyt mroźne.
    Pozdrawiam serdecznie i do siebie zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też wolę wiosnę i lato. Ale jak zima tu już piękna i śnieżna. Na wiosnę woda na polach po śniegu na pewno się przyda. Pozdrowienia z krainy białego szaleństwa

      Usuń
  5. Vojtku drogi!
    Długi ten Twój urlop letni:)
    Już 3 pory roku tam jesteś, zatem poczekaj jeszcze na wiosnę:)
    Miłego pobytu i takich samych wrażeń:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna ta emigracja - wracaj dopiero wiosna, a teraz ciesz się bajkowym krajobrazem, serdecznie pozdrawiam Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak wyjdzie. Pozdrawiam serdecznie
      Vojtek

      Usuń
  7. Zazdroszczę Ci i tej pracy i zimy. Tu na Mazowszu ciapa, co napada, zaraz się roztopi. Coś okropnego i ponuro, grube ciemne chmury. Czekam świąt, przynajmniej dzięki lampkom wieczorami ulice będą przyjemniejsze w odbiorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiele osób zimy nie lubi. Moja Mama to nawet fotek zimy nie lubiła a także filmów o zimie. Ale jest też grupa ludzi kochających zimę i białe szaleństwo. Dla mnie zima może być ale NIE ZA DŁUGO. No i w zimie trzeba odgarniać śnieg a latem nie :)
      Pozdrowienia

      Usuń
  8. Piękna sceneria Wojtku. Życzę samych miłych wrażeń. Tak możesz tam siedzieć do wiosny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Obserwuję życie w innej miejscowości. Do Warszawy na razie nie tęsknię. Odpoczynek też od wielkiej polityki.
      Pozdrowienia

      Usuń
  9. Witaj Wojtku, dostałem anons Twojego komentarza , ale pod postem "Polacy w świecie - mój przyjaciel Heniu " nie znalazłem go. Dopiero dziś zauważyłem, że jest on wpisany pod postem "Pszczoły z muru". Wojtku, na przeziębienie to dobry jest każdy miód, ale rozpuszczony w letniej wodzie , z plasterkiem cytryny. Wystarczy do szklanki z wodą dać 1-2 łyżeczki miodu i wypić na pół godziny przed posiłkiem, albo godzinę po. Dlaczego rozpuszczony w wodzie? bo wtedy oddaje organizmowi wszystkie swoje prozdrowotne substancje, a poza tym, nie drażni błony śluzowej żołądka osobom, które maja nadkwasotę (miód w naturalnej postaci spożywany, wywołuje wydzielanie się kwasów żołądkowych). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zima u Ciebie ,u nas dopiero coś ma sypnąć ,ale ile tego i czy doleży do świąt ,to nie wiem..Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz u nas wieje mocno. Byłem silnie zaziębiony. Nie wiem dlaczego. Pozdrowienia

      Usuń
  11. To ciekawe, bo Szczyrk jest niedaleko ode mnie, a u mnie śniegu na lekarstwo... Nie żeby mnie to smuciło - wręcz przeciwnie :)

    Pozdrawiam Cię z nowego bloga:
    https://www.ariadnapisze.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halny wiał trzy dni i śnieg zniknął. Jest jeszcze na Skrzycznem i w pobliżu. Pozdrowienia górskie .

      Usuń
  12. Miłych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!!!

    Pozdrowienia:) VV

    OdpowiedzUsuń
  13. Klik dobry:)
    Życzeń świątecznych nie przychodziłam składać, bo kiedyś mi na nie odpowiedziałeś, że nie lubisz. Podziwiam Twoją zimę w Szczyrku. Ja ma ciemno, szaro-buro i błoto.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze pamiętasz z tymi Świętami. Święta to miałem jak żyli rodzicie i jak nie reklamowali Coca Coli :)
      Dla Ciebie wszystkiego najlepszego na ten rok!

      Usuń
  14. O jakie piękne mieszkanie czy apartament. Zima w górach zawsze piękna.

    OdpowiedzUsuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick