sobota, 15 kwietnia 2017

Wszystkim moim czytelnikom, znajomym realnym, wirtualnym oraz "znajomym " na FB składam najserdeczniejsze  życzenia na Wielkanoc 2017. Życzę zdrowia, prawdziwych przyjaciół, i wzajemnie kochającej się i wspierającej Rodziny.
Jednocześnie informuję, że tu na razie pisał nie będę. Zapraszam tu: www.agroturystykazelwa.blogspot.com

Przypomniało mi się powiedzenie "Co się martwisz co się smucisz ze wsi jesteś na wieś wrócisz" :)
I choć jestem rodowitym Warszawiakiem to jednak przynajmniej na razie na wieś wróciłem. A co będzie jutro to nie wiem. I tego się w życiu trzymam.

Wesołego Alleluja! Mix fotek ze wsi




46 komentarzy:

  1. Wojtku, Spokojnych, Zdrowych i Radosnych świąt Wielkiej Nocy. Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci zazdroszczę tego miejsca, być może spotkamy się latem właśnie tam,
    spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkaliśmy się raz na Blog Forum Gdańsk to i spotkać się możemy drugi raz. Niczym nie ryzykujesz :) Wesołego Alleluja i dziękuję za życzenia
      Vojtek

      Usuń
  3. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych Ci życzę !
    Fajnie masz na wsi :-)
    Zazdroszczę Ci pozytywnie :-)
    Dawno Ciebie nie było...
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. I na razie mnie tu nie będzie. Wzajemnie życzę Ci wszystkiego najlepszego a najbardziej zdrowia. Czyli bądź zdrowa!

      Usuń
  4. Ale ten blog będzie ?..
    Ja też życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych.
    Ps. Zajrzałam na stronę tej agroturystyki.Już jest ciekawie. No piękny rejon Polski + wygoda nic tylko jechać i wypoczywać. 🐣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie wstrzymuję się z pisaniem na tym blogu. I Wesołego Alleluja dla Ciebie! Piękny, spokojny i nie tłoczny region Polski. Odpoczynek dla oczu i duszy.

      Usuń
  5. Moc serdeczności na nadchodzące Święta i duuużej rybki w ulubionym jeziorze złowionej.
    Pozdrawiam świątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu. Parę rybek już złapałem. Krasnopiórki biorą. I ja świątecznie pozdrawiam :)
      Vojtek

      Usuń
  6. Dziękuję Vojtku, Tobie też życzę wspaniałych Świąt!
    Nasze w tym roku są bardzo nietypowe, po raz pierwszy bez naszych córek, ale właśnie wczoraj wróciliśmy z Malty od Biny, gdzie udało nam się całą rodzinką spędzić kilka fenomenalnych dni :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za życzenia. Jestem na Froncie Wschodnim, dziś było minus 5 stopni Celsjusza. Fajnie jest! WESOŁEGO ALLELUJA dla Ciebie i Twojej Rodziny.

      Usuń
    2. w Lyonie wciąż zimnica.6 stopni! Zupełnie jak w zimie, brr. Jedynie świecące słońce przypomina, że to już wiosna ;)
      Gdybyś miał ochotę na chwilkę relaksu w cieplejszych okolicznościach przyrody zapraszam na spacer po Malcie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Vojtku,
    Wesolych i Spokojnych Swiat
    WIELKANOCNYCH.
    Wesolego Alleluja !

    Su Šv. Velykom !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i wzajemnie!
      WESOŁEGO ALLELUJA

      Usuń
  8. Wszelkiej radości Wojtku życzę i błogosławieństwa Chrystusa Zmartwychwstałego

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Wojtku, trzymam kciuki za powodzenie agroturystycznego przedsięwzięcia. Ja jednak jestem mieszczuch i na stałe na wsi bym nie dała rady. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że na zawsze???!!!!
      Pozdrawiam serdecznie & świątecznie

      Usuń
  10. Witaj Vojtek.
    Lubię cię brachu, więc trzymam kciuki za agroturystykę.
    Dobrze sobie pożyć w ciszy i spokoju w zgodzie z naturą.
    I oby nam się dobrze działo... Bo armacić już się zaczyna.., w polityce.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dobrze mi tu. Po prostu. A ile będę to zobaczymy. To moja praca i na razie są ze mnie zadowoleni bardzo. Pozdrowienie nie warszawskie tylko suwalskie :)

      Usuń
  11. Dziekuje za zyczenia ja tez Ci zycze wszystkiego dobrego dzieki za odwiedziny u mnie nadrabiam zaleglosci serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołego Alleluja Vojtku:))) Wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. Święta, Święta i po świętach :)

      Usuń
  13. Witaj Wojtku.Widzę ,że fajnie sobie żyjesz,człowiek z naturą zawsze się dogada::))Mieszczuchy mogą tylko pozazdrościć,co niektórzy nie lubią takich miejsc.Całe życie w mieście,wygoda,nic nie trzeba robić...☺ Ale ja doznałam miasta i mieszkam teraz 16 km od .I nigdy się nie zamienię na najpiękniejsze miasto..Tu mam swoje miejsce,kawałeczek swojej krainy szczęśliwej::))Dlatego życzę Ci Wojtku ,byś czerpał jak najwięcej tego życia na wsi.. Piszę do Ciebie i słucham pięknej piosenki zespołu "Akcent"Rodzinny dom."W wolnej chwili posłuchaj...Pasuje do Ciebie::)))I chyba do wielu osób::))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo zaraz posłucham. Musiałem odpocząć od zgiełku wielkiego miasta. Jak długo tu będę to nie wiem. Na razie bardzo psychicznie odpoczywam. Poznaję okolicę, ludzi i styl życia w takich miejscach. Jestem dopiero lekko ponad miesiąc. Pozdrawiam serdecznie.
      Vojtek

      Usuń
  14. Pięknie na tej wsi!!!

    Wszystkiego naj....

    VV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Wojtku. Dziś też Twoje imieniny.
      Bądź zdrowy Kolego!

      Usuń
  15. Wojtku, przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia potrójne.... spóźnione Świąteczne a teraz podwójne z okazji Twoich Imienin oraz Urodzin, nie jestem do końca pewna tylko co wypada wcześniej...
    Życzę Ci Wojtku, aby Twoje życie w wybranym przez Ciebie cudownym miejscu na łonie natury biegło spokojnie, zdrowo i bez żadnych nieprzyjemnych niespodzianek, miłych wieczorów z Twoimi znajomymi z którymi mieszkasz a szczególnie w dniu dzisiejszym i owocnych spotkań z nowymi gośćmi Was odwiedzającymi. Ponadto Twoje Święto przypadło dodatkowo w tak ważną dziś Niedzielę Miłosierdzia, czy to nie za dużo szczęścia naraz...
    Więc jeszcze raz miłego wieczoru w doborowym towarzystwie a jutro o świcie Urodzinowego śpiewu/koncertu … skowronków, słowików, rudzików, drozdów, kosów, szpaków... kukułek i …. świerszczy, (o ile tam takie różności są), … z pobliskich szuwarów. Z wyrazami szacunku i ciepłych pozdrowień Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Naprawdę jestem wzruszony. Dawno takich życzeń nie dostałem, jeśli w ogóle dostałem. Tylko nie bardzo wiem co to za Ania. Kto to ta Ania??? :) Ale pięknie się czyta. Dziękuję Ci bardzo i życzę zdrowia jak najwięcej. Ja sobie radzę, muszę sobie radzić.
      Pozdrowienia suwalskie
      Vojtek, Wojtek

      Usuń
  16. Vojtku masz superowe życie, chodzi mi o życie nawsi - oczywiście.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie jak zawsze. Na wsi jest znakomicie i basta. Dobrze, że Polacy się do tego przekonują. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powoli się przekonują. Dawniej to większośc z nas jeździła do dziadków na wkacje . Ja też

      Usuń
    2. Aby pogoda była, bo z tym to ostatnio trudno i tłumy będą pędzić do was. Ja planuję wizytę w Twoich pięknych rejonach w sierpniu, ale czy się uda to sam nie wiem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Cóż za sielanka. :)
    Taką wielką rybę złapałeś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to rybki słabo biorą. Przyroda jest opóźniona o około 2 tygodnie. Najważniejsze, że nie pada. Pozdrowienia suwalskie

      Usuń
  19. Witaj Wojtku, wstap do mnie prosze. "I pisze moje zycie".

    OdpowiedzUsuń
  20. Wojtku, Bożenka poinformowała, że zmarła Ela Poznańska "Bellatrix", z którą miałeś kontakt blogowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość. Pamiętam Ją. Przykra sprawa. Takie jest życie i tego nie zmienimy. Odeszło już parę moich znajomych z bloga. Jak nadejdzie czas i ja odejdę. Cześć Jej pamięci.

      Usuń
  21. Fajne zdjęcia :)
    Wiele znam już z FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wieś jest piękna. :)
    Sama mieszkam na wsi. Miasta jakoś mnie przytłaczają chociaż lubię jechać to tu to tam coś pooglądać, coś pozwiedzać.
    Chociaż już dawnooo po świętach życzę Miłych pięknych radosnych chwil w życiu i podczas mieszkania na wsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak coś zostawiam mój blog. to tak, gdyby coś ;)
      http://swiatsikoreczki.blogspot.com/

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję. I zaraz do Ciebie wpadnę.

      Usuń

Jak zostawisz czytelny ślad, to zawsze odpowiadam!
Jeśli podajesz stronę internetową to KONIECZNIE adres poprzedź http:// To wtedy po kliknięciu w link od razu otworzy się Twoja strona internetowa lub Twój blog.
Jeśli nie masz konta na GOOGLE to możesz dać komentarz jako ANONIMOWY. Lub też możesz podać Twoją stronę internetową i imię lub nick